RENAULT MASTER E-TECH 100% ELECTRIC
MASTER
Master - Renault

Renault Master

01625 kg
bruikbaar laadvermogen
01312 mm
zijopening
040
ombouwmogelijkheden, ontwikkeld door Renault tijdens de productie
02 varianten
beschikbaar: elektrisch of diesel
nieuw voorpaneel met Renault-embleem "nouvel ère"
aerodynamisch design
zijschuifdeur van 1312 mm
robuuste grille vooraan
mobiel kantoor in de cabine
10” scherm met multimediasysteem openR link
laden - Master - Renault
nieuwe voorkant met Renault-logo - Master - Renault
nieuw voorpaneel met Renault-embleem "nouvel ère"

Renault Master is een nieuwe fase ingegaan: zijn aerodynamische vorm, ontwikkeld in een windtunnel, staat voor pure efficiëntie. Samen met het nieuwe dynamische remsysteem verbruikt hij 1,5 liter (in diesel dCi 2L -versie*) minder brandstof en heeft hij een 27% grotere actieradius in de versie E-Tech 100% electric (460 km bereik**). De bestuurder staat centraal in de cabine en kan gemakkelijk bij de bedieningselementen en het 10” scherm met ingebouwde services van openR link en Google***.

* WLTP-meting maart 2023 vergeleken Renault Master L2H2 3,5T dCi130 vs Renault Master 3 fase 2 Blue dCi135. Interne Renault studie.

**WLTP-cyclus vergelekenRenault Master L2H2E-Tech 87 kWh versus Renault Master E Tech electric 52 kWh. Interne Renault studie.

*** Google, Google Maps, Waze en andere merken zijn handelsmerken van Google LLC. Beschikbaar volgens versie, optioneel

actieradius - Master - Renault

27% minder elektriciteits-
verbruik*

* meting gedaan in WLTP-cyclus waarin de nieuwe Master L2H2 E-Tech 87 kWh en de Renault Master E-Tech Electric 52 kWh met elkaar werden vergeleken. Intern onderzoek van Renault

aerodynamisch design - Master - Renault

aerodynamisch design

hoogwaardig design - Master - Renault

ontworpen voor topprestaties

Elk detail van het exterieurdesign van de Renault Master is ontwikkeld aan de hand van analyses in een windtunnel. Zo kon de luchtstroom worden geoptimaliseerd en kreeg de bedrijfswagen de perfecte stroomlijning.

ontworpen voor meer efficiëntie
geoptimaliseerde elektrische batterij met een verbruik van 87 kWh
voor een langere actieradius
batterij - Master -Renault
Laad binnen 38 minuten de batterij op tot 80% van je actieradius
ga nog verder met de elektrische aandrijfsystemen
snelle actieradius - Master - Renault
innovatief remsysteem
voor snel en dynamisch remmen, ongeacht je laadniveau
dynamisch remmen - Master - Renault
nieuwe EAG9 hydraulische versnellingsbak
voor meer veiligheid, comfort en actieradius met een diesel-aandrijving
hydraulische versnellingsbak - Master - Renault
1
km
actieradius aandrijfsysteem E-Tech 100% 87 kWh
actieradius aandrijfsysteem E-Tech 100% 87 kWh
460
km
actieradius aandrijfsysteem E-Tech 100% 87 kWh

2 varianten beschikbaar

Met drie keer zo lage energiekosten, een besparing van tot 30% op onderhoud en geen CO2-uitstoot is de E-Tech 100% electric uiterst overtuigend. Met twee batterij-opties stem je hem af op jouw behoeften: 40 kWh en een actieradius van 170 km, ideaal voor bezorgen in de stad, of 87 kWh voor 460 km, perfect voor langere ritten. met 38 minuten opladen om 80% van de levensduur van de batterij te herstellen.
maximaal vermogen

140 pk (105 kW)

versnellingsbak

automatisch

verminderde CO₂-uitstoot

0 g

verbruik

-

elektrisch aandrijfsysteem - Master - Renault
geavanceerde rijhulpsystemen (ADAS) - Master - Renault
geavanceerde rijhulpsystemen (ADAS) - Master - Renault
geavanceerde rijhulpsystemen (ADAS) - Master - Renault
geavanceerde rijhulpsystemen (ADAS) - Master - Renault
geavanceerde rijhulpsystemen (ADAS) - Master - Renault
elektrische laadoplossingen - Master - Renault

het gemak van e-mobiliteit met de laadoplossingen van Mobilize

ombouwmogelijkheden - Master - Renault
profielen

40 ombouwmogelijk-
heden ontwikkeld tijdens de productie van de Renault

Ombouwmogelijkheden van de Master ontwikkeld op de fabriekslocaties van Renault

vervoer van goederen en uitrusting

bedrijfswagen
bedrijfswagen - Master - Renault

goederen vervoeren

groot volume
groot volume - Master - Renault

bouw en onderhoud

kiepwagens en pick-ups
kiepwagens en pick-ups - Master - Renault

bouw en onderhoud

dubbele cabine
dubbele cabine - Master - Renault

platform voor ombouw

platform en chassiscabine
platform en chassiscabine - Master - Renault

laadcapaciteit van 1625 kg*

Renault Master levert de beste prestaties in zijn categorie en is uitgerust voor productieve werkdagen: een laadvermogen tot 1625 kg* en een trekvermogen van 2500 kg. Laden is nu een fluitje van een cent dankzij de praktische stootlijst en de optimaal vormgegeven laadruimte met handgreep. De grootste schuifdeur in zijn categorie. * laadvermogen in L2H2 E-Tech 100% elektrische 4t 87 kWh versie
laadcapaciteit - Master - Renault
laden - Master - Renault
laadcapaciteit van 1,625 kg*
laden - Master - Renault

*versie L2H2 E Tech 100% elektrisch 87kWh

ergonomie en opbergruimte - Master - Renault

ergonomie en opbergruimte

comfortabele en praktische cockpit
werkplek in cabine met USB-poort van 12 V
opbergruimte met een inhoud van 135 liter
gebruiksvriendelijke cockpit

Gebruiksvriendelijk dashboard waarop je de volledige bediening binnen handbereik hebt, comfortabele individuele stoelen, mobiel kantoor met laptoptafeltje* en 135 liter aan opslagruimte. Ontdek comfort van wereldklasse, ontworpen voor het gemak van jouw ritten en dagelijkse activiteiten.

comfortabele en praktische cockpit - Master - Renault
comfortabele en praktische cockpit

*optioneel

openr link - Master - Renault
technologie

openR link met Google ingebouwd

Groot 10” scherm

Profiteer van een van de grootste schermen die er zijn in je Renault Master met het slimme multimediasysteem openR link en de ingebouwde services van Google. Een gestroomlijnde en gebruiksvriendelijke interface, met smartphone spiegelen om je te ondersteunen op al je zakenreizen.
groot scherm - Master - Renault

meer dan 50 voorgeïnstalleerde apps

Maak het jezelf gemakkelijk met het multimediasysteem openR link Google built-in: check je mail met Vivaldi, gebruik de tools en services van Google, zoals Google Maps, Google Assistant, navigeer met Waze of koop een parkeerplek met EasyPark.
50 ingebouwde apps - Master - Renault

ontworpen voor zakelijk gebruik

Omdat jouw tijd waardevol is, kun je met het systeem openR link met de ingebouwde services van Google je ritten, communicatie of zelfs de temperatuur in de wagen regelen met Google Assistant, zonder dat dit ten koste gaat van je rijbeleving.
zakelijk gebruik - Master - Renault
waarschuwing ontgrendeling
belasting op afstand conditioneren en programmeren
locatie en beschikbaarheid van oplaadpunten instead
… en meer dan 9 connected services vanuit de My Renault-app

Je smartphone en je bedrijfswagen staan met elkaar in verbinding via My Renault en de bijbehorende services op afstand: resterende actieradius, laadstations in de buurt, planning van je ritten en nog veel meer. My Renault blijft zich voortdurend ontwikkelen om het jou nog gemakkelijker te maken.

waarschuwing ontgrendeling - Master - Renault
waarschuwing ontgrendeling
geavanceerde rijhulpsystemen (ADAS) - Master - Renault
Human First-programma

20 geavanceerde systemen
rijhulpsystemen

parkeerassistent en achteruitrijcamera

Parkeerassistent begeleidt je aan de hand van sensoren bij het inparkeren door je via geluidjes en zichtbare signalen te waarschuwen voor obstakels. Zodra je je wagen in z'n achteruit zet, dankzij de camera zie je wat er zich achter je wagen afspeelt en op het scherm geven lijnen aan hoe je moet parkeren (de optie Park Assist).
parkeerassistent - Master - Renault

veiligheid voetgangers

Een sensor laat de bestuurder weten dat hij of zij moet remmen bij het risico op een aanrijding met een voetganger. Het systeem remt de wagen af als de bestuurder te laat reageert en brengt hem indien nodig zelfs volledig tot stilstand.
veiligheid voetgangers - Master - Renault

waarnemen van fietsers in de dode hoek op de weg en in de stad

De functie blind spot warning (BSW) neemt fietsers of auto's waar die zich uit het zicht achter de wagen bevinden. Een lichtsignaal in de buitenspiegel waarschuwt de bestuurder. Aan de bijrijderskant neemt een sensor fietsers in de dode hoek waar en geeft een zichtbaar en hoorbaar signaal af.
fietsers waarnemen - Master - Renault
geavanceerde rijhulpsystemen (ADAS) - Master - Renault
geavanceerde rijhulpsystemen (ADAS) - Master - Renault
geavanceerde rijhulpsystemen (ADAS) - Master - Renault
geavanceerde rijhulpsystemen (ADAS) - Master - Renault
geavanceerde rijhulpsystemen (ADAS) - Master - Renault
geavanceerde rijhulpsystemen (ADAS) - Master - Renault

en 17 andere geavanceerde rijhulpsystemen met het Human First-programma

begin maar te plannen

financier je project

meer info
begin maar te plannen - Master | Renault

blijf op de hoogte van nieuws over de introductie

meer info
blijf up-to-date - Master - Renault

jouw bedrijven, onze oplossingen

meer info
jouw bedrijven, één oplossing - Master | Renault