prestaties

aerodynamische prestatiesNIEUWE MASTER

Nieuwe Renault Master is het resultaat van jarenlang werken aan een aerodynamisch en efficiënt design. Hij is ontworpen in de windtunnel en helemaal opnieuw vormgegeven. Hiermee luidt de Master een nieuw tijdperk voor bedrijfswagens in.

hoogwaardig design

Over alle sleutelelementen van het design is zorgvuldig nagedacht. Zoals de hoek van de voorruit, de ventilatieroosters, de vorm van de buitenspiegels en de vernauwing van het achtergedeelte. Dankzij deze instellingen levert de bedrijfswagen een aerodynamische topprestatie en bespaar je op brandstofverbruik.

hoogwaardig design - Renault Master

aerodynamisch design

Ontdek hoe design en engineering samenwerken om de aerodynamica te verbeteren. Michael Gabriel en Louis Morasse vertellen ons over nieuwe Renault Master E-Tech 100% electric.

Youtube is uitgeschakeld. Autoriseer het plaatsen van social cookies om toegang te krijgen tot de inhoud

betere prestaties

Nieuwe Renault Master met geoptimaliseerde aerodynamica verbruikt nu minder brandstof in de dieseluitvoering (1,5 l per 100 km in dCi 2L diesel-uitvoering*). De E-Tech 100% electric heeft een actieradius tot 460 kilometer en verbruikt 27% minder energie.

*meting gedaan in WLTP-cyclus in maart 2023 waarin Renault Master L2H2 3.5T dCi 130 werd vergeleken met de Renault Master 3 fase 2 Blue dCi 135. Intern onderzoek van Renault.

**meting gedaan in WLTP-cyclus waarin Renault Master L2H2 E-Tech 100% electric 87 kWh werd vergeleken met Renault Master E-Tech 100% electric 52 kWh. Intern onderzoek van Renault.

een actieradius tot 410 km - Renault Master

een actieradius tot 460 km*

De twee E-Tech 100% electric-versies stoten geen CO2 uit en mogen daarom de zero-emissiezones in.

in L2H2 4t-versie volgens WLTP-gegevens

DC-snellader (maximaal 130 kW) - Renault Master

DC-snellader (maximaal 130 kW)

Laad de batterij van 87 kWh in een uur en tien minuten volledig op met een DC-snellader.

dynamisch remmen - Renault Master

dynamisch remmen

Dit nieuwe compacte systeem biedt dezelfde remefficiëntie en halveert de reactietijd bij een noodstop. Ongeacht het gewicht van je lading. Elke keer als je afremt, genereer je energie en vergroot je het rijbereik van je wagen.

aangepast vermogen - Renault Master

aangepast vermogen

De nieuwe Blue dCi 2L-motor met 3 vermogensniveaus overtreft al je verwachtingen.

nieuwe EAG9 automatische hydraulische versnellingsbak - Renault Master

nieuwe EAG9 automatische hydraulische versnellingsbak*

De nieuwe versnellingsbak met 9 versnellingen is leverbaar op de uitvoeringen met 150 en 170 pk en biedt het best mogelijke koppel in veel situaties.

*later beschikbaar.

dynamisch remmen - Renault Master

dynamisch remmen

Het nieuwe hydraulische dynamische remsysteem biedt dezelfde remefficiëntie, ongeacht het gewicht van je lading, en halveert de reactietijd bij een noodstop (wanneer het geactiveerd wordt door een rijhulpsysteem).