Renault Master
Renault Master is een nieuwe fase ingegaan: zijn aerodynamische vorm, ontwikkeld in een windtunnel, staat voor pure efficiëntie. Samen met het nieuwe dynamische remsysteem verbruikt hij 1,5 liter (in diesel dCi 2L -versie*) minder brandstof en heeft hij een 27% grotere actieradius in de versie E-Tech electric (460 km bereik**).
* WLTP-meting maart 2023 vergeleken Renault Master L2H2 3,5T dCi130 vs Renault Master 3 fase 2 Blue dCi135. Interne Renault studie.
**WLTP-cyclus vergelekenRenault Master L2H2E-Tech 87 kWh versus Renault Master E Tech electric 52 kWh. Interne Renault studie.
* meting gedaan in WLTP-cyclus waarin de nieuwe Master L2H2 E-Tech 87 kWh en de Renault Master E-Tech Electric 52 kWh met elkaar werden vergeleken. Intern onderzoek van Renault
ontworpen voor topprestaties
Elk detail van het exterieurdesign van de Renault Master is ontwikkeld aan de hand van analyses in een windtunnel. Zo kon de luchtstroom worden geoptimaliseerd en kreeg de bedrijfswagen de perfecte stroomlijning.
140 pk (105 kW)
automatisch
0 g
-
het gemak van e-mobiliteit met de laadoplossingen van Mobilize
* De conversies die bij Renault worden uitgevoerd, worden door onze engineeringafdeling ontwikkeld met een hoog kwaliteits- en betrouwbaarheidsniveau. Je profiteert van geoptimaliseerde doorlooptijden en de Renault-garantie op het chassis en de ombouw.
*versie L2H2 E Tech electric 87kWh
*optioneel
en 17 andere geavanceerde rijhulpsystemen met het Human First-programma
belasting en subsidie
Profiteer van belastingvoordelen en overheidssubsidies die je helpen bij de overstap naar elektrische bedrijfswagens.