ombouwmogelijkheden, ontwikkeld door Renault tijdens de productie
02 varianten
beschikbaar: elektrisch of diesel
nieuw voorpaneel met Renault-embleem "nouvel ère"
aerodynamisch design
zijschuifdeur van 1312 mm
robuuste grille vooraan
mobiel kantoor in de cabine
10” scherm met multimediasysteem openR link
nieuw voorpaneel met Renault-embleem "nouvel ère"
tot € 15.000 premie
Het BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST biedt een
premie aan professionals voor de aankoop of leasing
van nieuwe of tweedehands elektrische
bedrijfsvoertuigen die voldoen aan de geldende
milieunormen.
Aanvragen moeten worden ingediend binnen 6 maanden na aankoop van het voertuig.
Renault Master is een nieuwe fase ingegaan: zijn aerodynamische vorm, ontwikkeld in een windtunnel, staat voor pure efficiëntie. Samen met het nieuwe dynamische remsysteem verbruikt hij 1,5 liter (in diesel dCi 2L -versie*) minder brandstof en heeft hij een 27% grotere actieradius in de versie E-Tech 100% electric (460 km bereik**).
* WLTP-meting maart 2023 vergeleken Renault Master L2H2 3,5T dCi130 vs Renault Master 3 fase 2 Blue dCi135. Interne Renault studie.
**WLTP-cyclus vergelekenRenault Master L2H2E-Tech 87 kWh versus Renault Master E Tech electric 52 kWh. Interne Renault studie.
* meting gedaan in WLTP-cyclus waarin de nieuwe Master L2H2 E-Tech 87 kWh en de Renault Master E-Tech Electric 52 kWh met elkaar werden vergeleken. Intern onderzoek van Renault
aerodynamisch design
ontworpen voor topprestaties
Elk detail van het exterieurdesign van de Renault Master is ontwikkeld aan de hand van analyses in een windtunnel. Zo kon de luchtstroom worden geoptimaliseerd en kreeg de bedrijfswagen de perfecte stroomlijning.
Met drie keer zo lage energiekosten, een besparing van tot 30% op onderhoud en geen CO2-uitstoot is de E-Tech 100% electric uiterst overtuigend. Met twee batterij-opties stem je hem af op jouw behoeften: 40 kWh en een actieradius van 170 km, ideaal voor bezorgen in de stad, of 87 kWh voor 460 km, perfect voor langere ritten. met 38 minuten opladen om 80% van de levensduur van de batterij te herstellen.
Met drie keer zo lage energiekosten, een besparing van tot 30% op onderhoud en geen CO2-uitstoot is de E-Tech 100% electric uiterst overtuigend. Met twee batterij-opties stem je hem af op jouw behoeften: 40 kWh en een actieradius van 170 km, ideaal voor bezorgen in de stad, of 87 kWh voor 460 km, perfect voor langere ritten. met 38 minuten opladen om 80% van de levensduur van de batterij te herstellen. Ga nog verder met de nieuwe Blue dCi-aandrijving en zijn prestaties geschikt voor lange afstanden. Dankzij het nieuwe hydraulische remsysteem stoot deze dieselversie, die aerodynamisch is tot in de puntjes, minder CO2 uit en verbruikt hij minder brandstof: minder dan 198 g/100 km.
Renault Master levert de beste prestaties in zijn categorie en is uitgerust voor productieve werkdagen: een laadvermogen tot 1625 kg* en een trekvermogen van 2500 kg. Laden is nu een fluitje van een cent dankzij de praktische stootlijst en de optimaal vormgegeven laadruimte met handgreep. De grootste schuifdeur in zijn categorie.
* laadvermogen in L2H2 E-Tech 100% electric 4t 87 kWh versie
laadcapaciteit van 1,625 kg*
*versie L2H2 E Tech 100% elektrisch 87kWh
ergonomie en opbergruimte
comfortabele en praktische cockpit
werkplek in cabine met USB-poort van 12 V
opbergruimte met een inhoud van 135 liter
gebruiksvriendelijke cockpit
Gebruiksvriendelijk dashboard waarop je de volledige bediening binnen handbereik hebt, comfortabele individuele stoelen, mobiel kantoor met laptoptafeltje* en 135 liter aan opslagruimte. Ontdek comfort van wereldklasse, ontworpen voor het gemak van jouw ritten en dagelijkse activiteiten.
Geniet optimaal van al je zakenreizen in je Renault Master met het openR link multimediasysteem, met een vloeiende, intuïtieve interface met smartphone replicatie op een 10" scherm.
Dankzij het openR link multimediasysteem met geïntegreerde Google kan je het dagelijkse leven gemakkelijker maken dankzij de catalogus van Google Play-toepassingen: controleer je e-mails met Vivaldi, navigeer met Waze of betaal gemakkelijk voor parkeren met EasyPark.
Omdat je tijd kostbaar is, kan je met het openR link-systeem met geïntegreerde Google Google Assistant je reizen, communicatie en afspraken beheren via spraakopdrachten, evenals de temperatuur aan boord, zonder je ogen van de weg te halen.
belasting op afstand conditioneren en programmeren
locatie en beschikbaarheid van oplaadpunten instead
… en meer dan 9 connected services vanuit de My Renault-app
Je smartphone en je bedrijfswagen staan met elkaar in verbinding via My Renault en de bijbehorende services op afstand: resterende actieradius, laadstations in de buurt, planning van je ritten en nog veel meer. My Renault blijft zich voortdurend ontwikkelen om het jou nog gemakkelijker te maken.
Parkeerassistent begeleidt je aan de hand van sensoren bij het inparkeren door je via geluidjes en zichtbare signalen te waarschuwen voor obstakels. Zodra je je wagen in z'n achteruit zet, dankzij de camera zie je wat er zich achter je wagen afspeelt en op het scherm geven lijnen aan hoe je moet parkeren (de optie Park Assist).
Een sensor laat de bestuurder weten dat hij of zij moet remmen bij het risico op een aanrijding met een voetganger. Het systeem remt de wagen af als de bestuurder te laat reageert en brengt hem indien nodig zelfs volledig tot stilstand.
waarnemen van fietsers in de dode hoek op de weg en in de stad
De functie blind spot warning (BSW) neemt fietsers of auto's waar die zich uit het zicht achter de wagen bevinden. Een lichtsignaal in de buitenspiegel waarschuwt de bestuurder. Aan de bijrijderskant neemt een sensor fietsers in de dode hoek waar en geeft een zichtbaar en hoorbaar signaal af.